Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Understanding Electrophoresis through the Investigation of Size, Shape, and Charge of pH Indicators
Ryan K. Brenner, Kenneth R. Hess, Jennifer L. Morford
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 92, Nº 10, 2015, págs. 1705-1708
A Simulation of the Interaction of Acid Rain with Soil Minerals
Kenneth R. Hess, Amber L. Schilling, Claude H. Yoder, Phyllis A. Leber
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 81, Nº 2, 2004, págs. 246-247
A Simple Method for Determination of Solubility in the First-Year Laboratory
Heather D. Harle, Julia A. Ingram, Phyllis A. Leber, Kenneth R. Hess, Claude H. Yoder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 80, Nº 5, 2003, pág. 560
A Concept-Based Environmental Project for the First-Year Laboratory: Remediation of Barium-Contaminated Soil by In Situ Immobilization
Heather D. Harle, Phyllis A. Leber, Kenneth R. Hess, Claude H. Yoder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 80, Nº 5, 2003, pág. 561
A Biochemical GC-MS Application for the Organic Chemistry Laboratory:: Determination of Fatty Acid Composition of Arabidopsis thaliana Lipids
Jared D. Bender, Arthur J. CatinoII, Kenneth R. Hess, Michael E. Lassman, Phyllis A. Leber, Michael D. Reinard, Neil A. Strotman, Carl S. Pike
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 77, Nº 11 (November), 2000, págs. 1466-1466
An Introductory Infrared Spectroscopy Experiment
Kenneth R. Hess, Wendy D. Smith, Marcus W. Thomsen, Claude H. Yoder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 72, Nº 7 (July), 1995, págs. 655-656
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados