InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
First and second language pragmatics in third language oral and written modalities
Dale April Koike, Denise T. L. Palmiere
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 44, Nº. 1, 2011, págs. 80-104
Judith Liskin-Gasparro, Dale April Koike
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 83, Nº 3, 1999, pág. 460
Dale April Koike
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 77, Nº 1, 1993, págs. 95-96
Tense and Cohesion in Brazilian Portuguese oral Narratives
Dale April Koike
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 74, Nº 3, 1991, págs. 647-653
Code Switching in the Bilingual Chicano Narrative
Dale April Koike
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 70, Nº 1, 1987, págs. 148-154
Differences and Similarities in Men's and Women's Directives in Carioca Brazilian Portuguese
Dale April Koike
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 69, Nº 2, 1986, págs. 387-394
Register, Social Variables, and Variation of the Infinitive in Brazilian Portuguese
Dale April Koike
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 68, Nº 1, 1985, págs. 134-142
Language Learning and Assessment in Context
Dale April Koike, Elisa Gironzetti
The Cambridge Handbook of Language in Context / coord. por Jesús Romero Trillo, 2023, ISBN 9781108839136, págs. 331-352
La adquisición de la competencia pragmática en L2
Dale April Koike, Lynn Pearson
Pragmática / coord. por María Victoria Escandell Vidal, José Amenós Pons, Aoife Kathleen Ahern, 2020, ISBN 978-84-460-4871-8, págs. 729-741
Research methods for Spanish pragmatics study
Dale April Koike
The Routledge Handbook of Spanish Pragmatics: Foundations and Interfaces / Dale April Koike (ed. lit.), J. César Félix-Brasdefer (ed. lit.), 2020, ISBN 9781138316461, págs. 567-582
Dale April Koike, Lynn Pearson
The Routledge Handbook of Spanish Language Teaching: metodologías, contextos y recursos para la enseñanza del español L2 / coord. por Javier Muñoz Basols, Elisa Gironzetti, Manel Lacorte, 2019, ISBN 978-1-138-18290-5, págs. 348-361
Spanish Corpus Proficiency level training website and corpus: an open-source, online resource for corpus linguistics studies
Dale April Koike, Jennifer Witte
Spanish Learner Corpus Research: current trends and future perspectives / Margarita Alonso-Ramos (ed. lit.), 2016, ISBN 978-90-272-1075-3, págs. 169-196
Dale April Koike, Lori Czerwionka
Enciclopedia de Lingüística Hispánica / coord. por Javier Gutiérrez Rexach, Vol. 2, 2015, ISBN 978-1-138-94142-7, págs. 405-412
Perspectives on Spanish SLA from pragmatics and discourse
J. César Félix-Brasdefer, Dale April Koike
The Routledge handbook of Hispanic applied linguistics / coord. por Manel Lacorte, 2015, ISBN 978-0-415-81378-5, págs. 25-43
Behind L2 pragmatics: the role of emerging expectations
Dale April Koike
Dialogue in Spanish: studies in functions and contexts / coord. por Dale April Koike, Lidia Rodríguez Alfano, 2010, ISBN 978-90-272-1024-1, págs. 257-282
Conclusions and implications of studies that approach dialogue in its complexity
Dale April Koike, Lidia Rodríguez Alfano
Dialogue in Spanish: studies in functions and contexts / coord. por Dale April Koike, Lidia Rodríguez Alfano, 2010, ISBN 978-90-272-1024-1, págs. 283-290
Spanish "no, sí": a particle of politeness
Robert E. Vann, Joan Busquets, Dale April Koike
From words to discourse: trends in Spanish semantics and pragmatics / coord. por Javier Gutiérrez Rexach, 2002, ISBN 0-08-043991-8, págs. 337-350
The Routledge Handbook of Spanish Pragmatics: Foundations and Interfaces
Dale April Koike (ed. lit.), J. César Félix-Brasdefer (ed. lit.)
Routledge Reino Unido, 2020. ISBN 9781138316461
Ha sido reseñado en:
Dialogue in Spanish: studies in functions and contexts
coord. por Dale April Koike, Lidia Rodríguez Alfano
John Benjamins, 2010. ISBN 978-90-272-1024-1
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados