InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Gathering the views of children and young people with ASD: a systematic literature review
Beverley Tyrrell, Kevin Woods
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 47, Nº. 3, 2020, págs. 376-398
The experiences of minority ethnic heritage parents having a child with SEND: a systematic literature review
Sarwat Akbar, Kevin Woods
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 46, Nº. 3, 2019, págs. 292-316
Best practice in access arrangements made for England's General Certificates of Secondary Education (GCSEs): where are we 10 years on?
Kevin Woods, Abi James, Amanda Hipkiss
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 45, Nº. 3, 2018, págs. 236-255
Gathering the views of children and young people with ASD: a systematic literature review.
Beverley Tyrrell, Kevin Woods
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 45, Nº. 3, 2018, págs. 302-328
Beverley Tyrrell, Kevin Woods
Support for learning, ISSN 0268-2141, Vol. 33, Nº. 4, 2018, págs. 388-406
School processes in providing reading support in GCSE examinations
Dominic Griffiths, Kevin Woods
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 37, Nº. 4, 2010, págs. 180-189
Access to General Certificate of Secondary Education (GCSE) examinations for students with special educational needs: what is ‘best practice’?
Kevin Woods
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 34, Nº. 2, 2007, págs. 89-95
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados