In That Gumbo Mud: Constructing an Aesthetic Tradition through Jazz Writing and the Blues Idiom
págs. 11-20
El estudio de la música tradicional irlandesa en los siglos XIX y XX: industria y cultura
págs. 21-26
Let the People Sing: Celtic FC, Irish Rebel Songs and Republicanism
págs. 27-36
Zelda Fitzgerald: Jazz Age Icon or Failure?
págs. 37-44
Toni Morrison's The Bluest Eye and Gloria Maylor's "The Two": Negative Representations of the Black Community
págs. 45-52
págs. 53-58
págs. 59-68
págs. 69-78
págs. 79-86
The New Arthurian Wave: Changes in Modern Arthurian Fiction
págs. 87-96
Fairy Tales and the Fermation of Children's Identity: The Case of "The SeaMaiden"
págs. 97-106
On the Peripheries of a Periphery: Intangible Cultural Heritage in Scotland
págs. 107-116
págs. 117-124
Meena's Revolution: Search for Identity in Meera Syal's Anita and Me
págs. 125-134
Lucy and Dulcie: Being a Woman in the "New" South Africa
págs. 135-138
págs. 139-148
Where District meets Circle: The interplay between continuity and evolution in Seamus Heaney's Death of a Naturalist and District and Circle
págs. 149-160
Rewriting Anglo-Ireland: Maternal Politics in Elizabeth Bowen's "Look At All Those Roses"
págs. 161-168
El final de una era en el pazo gallego y en la casa grande irlandesa: del subgénero de la Big House novel irlandesa a Os camiños da vida de Otero Pedrayo
págs. 169-178
págs. 179-190
El auge del sindicalismo en los Estados Unidos entre 1933 y 1945: su eco en la prensa española
págs. 191-200
págs. 201-210
págs. 211-222
La recepción de la narrativa inglesa de terror en la España de Franco: antologías y colecciones
págs. 223-233
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados