Putting History in Science: Resources for Teaching History of Science Component of Science Courses in Schools in the United Kingdom: Conferència de cloenda
págs. 9-18
págs. 19-23
págs. 25-30
págs. 31-36
págs. 37-47
págs. 49-53
págs. 55-61
La història de la ciència i de la tècnica a l'educació secundària obligatoria: anàlisi i noves perspectives
págs. 63-68
La conveniència de la història de la ciència en els textos de química a principis del segle XIX: una reflexió a partir de les posicions de Lavoisier i de Fourcroy
págs. 69-73
L'obtenció de l'esperit ardent de Saturn: una activitat per iniciar el debat sobre els elements i les substàncies
págs. 75-85
págs. 87-93
L'ensenyament de la trigonometria: Aristarc de Samos (310-230 aC)
págs. 95-101
Unitat didàctica: història de l'ús de plantes medicinals
págs. 103-108
Els instruments científics dels instituts d'ensenyament mitjà: un extraordinari patrimoni cultural que hem de preservar i estudiar
Josep Simon Castell, Antonio García Belmar, José Ramón Bertomeu Sánchez
págs. 109-114
págs. 115-122
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados