págs. 1-7
El Decret d'educació inclusiva: aportacions i limitacions per a garantir l'equitat educativa
págs. 11-52
El rol de la programació de l'oferta en la lluita contra la segregació escolar: reptes i oportunitats
págs. 53-92
págs. 93-132
Els Centres de Noves Oportunitats: una peça clau del sistema educatiu català per a garantir l'èxit escolar
págs. 133-172
Els agrupaments escolars: impactes sobre les oportunitats educatives dels i les joves
págs. 173-216
Despertar el gust per l'aprenentatge de tot l'alumnat: una utopia feta realitat
págs. 217-264
Gestió inclusiva de la diversitat i capacitació professional: un vincle indestriable
págs. 265-308
El professorat als centres de màxima complexitat: com reclutar-lo i retenir-lo
págs. 309-346
págs. 347-380
El rol de l'educació en la promoció de la salut: una mirada des de l'equitat i el benestar
págs. 381-424
Les expectatives formatives i professionals dels i les joves: un abordatge des de l'orientació escolar
págs. 425-462
Conclusions: per una política educativa que posi el benestar al centre
págs. 463-494
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados