Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Quality of Online Courses

  • Autores: Afsaneh Sharif
  • Directores de la Tesis: Mercè Gisbert Cervera (dir. tes.)
  • Lectura: En la Universitat Rovira i Virgili ( España ) en 2014
  • Idioma: inglés
  • Tribunal Calificador de la Tesis: Anthony William Bates (presid.), Maria del Mar Camacho Martí (secret.), Albert Sangrá Morer (voc.)
  • Materias:
  • Enlaces
    • Tesis en acceso abierto en: TDX
  • Resumen
    • Aquest estudi té una visió integral dels elements clau per al disseny de cursos en línia de qualitat en el camp del disseny d'instrucció mitjançant l'anàlisi dels elements bàsics del disseny eficaç de les directrius i criteris de referència existents, tenint en compte l'impacte dels contextos culturals i educatius dels dissenyadors instruccionals . La investigació també analitza els factors clau per a assegurar la qualitat de la formació en línia en les diferents fases del procés de desenvolupament del curs. Per comprendre millor les formes en què els dissenyadors desenvolupen la seva tasca i treballen per obtenir un resultat de bona qualitat, es van utilitzar diferents tècniques d'investigació . Es va utilitzar un enfocament quantitatiu, que va incloure l'aplicació d'un qüestionari a direrents grups, per determinar els indicadors que 52 dissenyadors defineixen per a determinar que entenen per un disseny de qualitat. Els qüestionaris es van aplicar a a dos grups, a Espanya i al Canadà, per examinar l'impacte de la cultura sobre els elements bàsics de disseny instruccional. Un enfocament qualitatiu, utilitzant com a eina de recollida de dades l'entrevista, i aquest va ser l'objectiu principal d'aquest estudi: explorar els punts de vista dels dissenyadors a l'hora de definir un curs de bona qualitat. L'estudi dels antecedents teòrics i les experiències de vuit dissenyadors d'instrucció així com els seus punts de vista d '"un curs ideal" ha permès definir els principals indicadors de qualitat. L'estudi i l'observació de l'evolució de la tecnologia, els rols dels instructors i dels dissenyadors (de les dues cultures) i la percepció dels alumnes han facilitat el desenvolupament d'una guia de per al disseny de cursos flexibles i en línia. La guia es pot trobar a http://wiki.ubc.ca/Design_Quality_OnlineCourse. L'estudi també proporciona informació valuosa sobre l'aprenentatge en línia i com un bon curs en línia es pot desenvolupar a través de l'avaluació continua i l'èmfasi en els elements clau en cada fase del disseny i dels desenvolupament del curs .


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno