págs. 29-30
págs. 31-35
págs. 37-38
págs. 39-42
Al-chabra: o regreso, ou de ecuacións e sistemas
Tania C. Rocha S. Gusmao, José Antonio Cajaraville Pegito, Antón Labraña Barrero
págs. 47-53
Competencias metacognitivas e aprendizaxe das matemáticas
José Antonio Cajaraville Pegito, Antón Labraña Barrero, Tania C. Rocha S. Gusmao
págs. 55-61
Sistemas semióticos e comprensión das matemáticas: aportacións ó debate
Antón Labraña Barrero, Tania C. Rocha S. Gusmao, José Antonio Cajaraville Pegito
págs. 63-70
págs. 71-79
Experiencias de utilización de recursos tecnolóxicos na área de matemáticas: retroproxector, calculadoras, gráficas e ordenador
págs. 81-86
págs. 87-93
págs. 99-104
Literacia científica e ensino de química: recursos para aprendizagens significativas e relevantes
págs. 105-113
págs. 115-118
págs. 119-123
Extracción de iodo presente en algas mariñas: extracción líquido-líquido
Marcelino Maneiro Maneiro, Ana María González Noya, Esther Gómez Fórneas, Manuel R. Bermejo Patiño, María Isabel Fernández García, Beatriz Fernández Fernández
págs. 125-128
págs. 129-135
pág. 137
págs. 139-144
Eduacaçâo CTS e formaçâo professores ciências via problemáticas de lixo
Helena M. Henriques, Paulo Mendes, Fernando Gonçalves, M. Arminda Pedrosa
págs. 145-153
págs. 155-164
págs. 165-167
Visita a una EDAR: tratamiento de aguas residuales
págs. 173-176
págs. 177-182
págs. 183-186
Filotecnociencia: Kennedy, ¿ainda vivo?
págs. 191-205
págs. 207-214
págs. 215-221
As fontes de información das noticias do Prestige
María Pilar Jiménez Aleixandre, Fins Eirexas Santamaría, Marta Federico Agraso
págs. 227-232
Una alternativa a Windows: Software libre
págs. 233-238
págs. 239-244
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados