Instituciones
Área de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 36, Nº. 96, 2023 (Ejemplar dedicado a: Contribucións XXXVI Congreso de ENCIGA), págs. 49-50
Intelixencia artificial: unha árbore de camiños
Luis Cachafeiro Chamosa
Tempos novos: revista mensual de información para o debate, ISSN 1137-6945, Nº. 316 (Setembro), 2023, págs. 62-65
Seminario FESPM sentidos mantemáticos en los nuevos currículos
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 35, Nº. 94 (Contribucións presentadas no XXXV Congreso de ENCIGA), 2022, págs. 73-74
Acadar os sentidos e a competencia matemática
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 35, Nº. 94 (Contribucións presentadas no XXXV Congreso de ENCIGA), 2022, págs. 75-76
A creación de materiais didácticos manipulativos para a aula de Matemáticas
Sabela Martínez Vilaboy, Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 35, Nº. 94 (Contribucións presentadas no XXXV Congreso de ENCIGA), 2022, págs. 79-80
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 34, Nº. 93 (Novembro), 2021 (Ejemplar dedicado a: XXXIV CONGRESO DE ENCIGA), págs. 87-88
Matemática da COVID para 4º ESO no confinamento
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 34, Nº. 92 (Outubro), 2021 (Ejemplar dedicado a: COVID-19), págs. 53-64
Rosa María Crujeiras, directora do Centro de Investigación e Tecnoloxía Matemática de Galicia: “Queremos establecer unha axenda científica enfocada aos grandes retos globais”
Rosa M. Crujeiras Casais (entrevistado), Luis Cachafeiro Chamosa (entrev.), Fernando de Paz (fot.)
Tempos novos: revista mensual de información para o debate, ISSN 1137-6945, Nº. 295 (Decembro), 2021, págs. 46-51
Velázquez e o problema do movemento a mediados do século XVII
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 33, Nº. 91 (Novembro), 2020 (Ejemplar dedicado a: XXXIII CONGRESO DE ENCIGA), págs. 47-49
Aproveitar as leccións do coronavirus nas aulas de 4º da ESO
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 33, Nº. 91 (Novembro), 2020 (Ejemplar dedicado a: XXXIII CONGRESO DE ENCIGA), págs. 93-95
Marta Pita, Experta en computación cuántica: “Con simulacións químicas a nivel molecular poderían conseguirse fármacos para distintas enfermidades”
Luis Cachafeiro Chamosa (entrev.), Marta Pita Fernández (entrevistado)
Tempos novos: revista mensual de información para o debate, ISSN 1137-6945, Nº. 273 (Febreiro), 2020, págs. 72-74
Experiencias didácticas na aula de matemática 3º de ESO
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 33, Nº. 88, 2019 (Ejemplar dedicado a: XXII CONGRESO DE ENCIGA, 14, 15 e 16 de novembro de 2019, IES María Sarmiento Viveiro), págs. 111-112
Formación de cidadáns conscientes: Notas sobre a capacidade crítica do estudantado universitario
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 33, Nº. 88, 2019 (Ejemplar dedicado a: XXII CONGRESO DE ENCIGA, 14, 15 e 16 de novembro de 2019, IES María Sarmiento Viveiro), págs. 127-128
Matemática e responsabilidade social
Luis Cachafeiro Chamosa
Tempos novos: revista mensual de información para o debate, ISSN 1137-6945, Nº. 260, 2019, págs. 60-61
Matemática e responsabilidade social
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 30, Nº. 84, 2017 (Ejemplar dedicado a: Recoge los resúmenes de los contenidos presentados a: ENCIGA. Congreso (30. 2017. Allariz)), págs. 99-100
A materia da medida, estatística e probabilidade en 3º curso de Grado de Educación Primaria: [resumo]
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 29, Nº. 82, 2016 (Ejemplar dedicado a: Recoge los contenidos presentados a: ENCIGA. Congreso (29. 2016. Negreira)), págs. 95-96
Dificultades no cálculo alxebraico: unha proposta : [resumo]
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 29, Nº. 82, 2016 (Ejemplar dedicado a: Recoge los contenidos presentados a: ENCIGA. Congreso (29. 2016. Negreira)), págs. 97-98
Conexións matemáticas no ensino medio no período 1960-1980
Luis Cachafeiro Chamosa, José Antonio Carpente Sardiña, Francisco Manuel Rodríguez Mayo
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 28, Nº. 80, 2015, págs. 35-48
Velázquez y el aprendiz de Pacheco
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín del Museo e Instituto Camón Aznar, ISSN 0211-3171, Nº 113, 2015, págs. 7-32
A divulgación da ciencia no IES Pontepedriña
Luis Cachafeiro Chamosa, Socorro Liste Gómez, Ángela Mª Novo Platas, Antonio Rivas Menéndez
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 27, Nº. 77 (NOVEMBRO), 2013 (Ejemplar dedicado a: XXVI CONGRESO DE ENCIGA), págs. 137-139
Conexións matemáticas no ensino medio no período 1960-1980
Luis Cachafeiro Chamosa, José Antonio Carpente Sardiña, Francisco Manuel Rodríguez Mayo
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 24, Nº. 73, 2011, págs. 77-81
Fraccións e as competencias matemáticas adquiridas de alumnado de bacharelato: análise nun grupo de 1º curso de Grado de Maxisterio
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 24, Nº. 73, 2011, págs. 83-84
Por que cremos que Velázquez usou conscientemente o número áureo?
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 23, Nº. 71, 2010, págs. 89-90
Día de Galileo no IES Pontepedriña
Luis Cachafeiro Chamosa, Socorro Liste López, Antonio Rivas Menéndez
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 23, Nº. 71, 2010, págs. 113-114
Educación viaria e actividades de ciencia no IES Pontepedriña
Luis Cachafeiro Chamosa, Socorro Liste López, Antonio Rivas Menéndez
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 23, Nº. 71, 2010, págs. 115-116
Transición da aritmética á álxebra: análise de obstáculos e recursos didácticos empregados en 3º ESO
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 23, Nº. 69, 2010, págs. 91-101
Luis Cachafeiro Chamosa
Suma: Revista sobre Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas, ISSN 1130-488X, Nº 64, 2010, págs. 7-14
Os últimos 50 anos de ensino da matemática: unha ollada a través dos libros de texto
Luis Cachafeiro Chamosa, José Antonio Carpente Sardiña, Margarita Losada Rodríguez, Francisco Manuel Rodríguez Mayo
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 22, Nº. 68, 2009, págs. 69-71
El número áureo en la obra de Velázquez
Luis Cachafeiro Chamosa, Carlos del Valle Suárez
Boletín del Museo e Instituto Camón Aznar, ISSN 0211-3171, Nº 104, 2009, págs. 7-47
Da aritmética á álxebra: dificultades e recursos para 3ª ESO
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 21, Nº. 66, 2008, págs. 101-103
Situações reais e conceitos de análise matemática en 1º de bacharelato
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 19, Nº. 61, 2006, págs. 97-98
Modelización con Cabri en contextos de educación vial
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 19, Nº. 59, 2006, págs. 79-88
PISA 2003: seminario da FESPM sobre o informe PISA
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 18, Nº. 58, 2005, págs. 141-142
Estatística e probabilidade na análise de problemas cotiáns
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 17, Nº. 56, 2004 (Ejemplar dedicado a: XVII Congreso Enciga (CD-ROM)), págs. 39-40
A materia transversal "Educación vial" no ensino científico
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 16, Nº. 53, 2003, págs. 87-93
Matemáticas y experiencias de la vida cotidiana: contextos matemático-corporales
Luis Cachafeiro Chamosa
Uno: Revista de didáctica de las matematicas, ISSN 1133-9853, Nº. 32, 2003 (Ejemplar dedicado a: Contextos para el aprendizaje de las matemáticas), págs. 38-54
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 15, Nº. 49 (ABRIL), 2002, págs. 11-13
Os xornais nas aulas de matemáticas
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 14, Nº. 48 (NOVEMBRO), 2001 (Ejemplar dedicado a: XIV CONGRESO ENCIGA), págs. 43-45
Modelos de funcións: medidas da man e funcións que xeneran
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 14, Nº. 47 (OUTUBRO), 2001, págs. 21-29
Reflexións sobre o Ano Mundial das Matemáticas
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 14, Nº. 45 (MARZO), 2001, págs. 39-49
Xeometría de sempre no inicio dun novo milenio
Luis Cachafeiro Chamosa
Eduga: revista galega do ensino, ISSN 1133-911X, Nº 30, 2001, págs. 129-140
Algunhas experiencias matemáticas co corpo
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 12, Nº. 40 (NOVEMBRO), 1999 (Ejemplar dedicado a: XII CONGRESO ENCIGA), págs. 67-71
Calendario, ano 2000 e novo milenio
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 12, Nº. 39 (OUTUBRO), 1999, págs. 87-95
Papel dos métodos alxebraicos no ensino secundario: ¿Esquecen os alumnos a álxebra?
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 11, Nº. 35 (OUTUBRO), 1998, págs. 73-79
Primeiro, segundo, terceiro mundo, ¿A que mundo pertencemos?
Luis Cachafeiro Chamosa
Cerna: Revista galega de ecoloxía e medio ambiente, ISSN 1136-2677, Nº. 24-25, 1998, pág. 9
¿Converxemos con Europa no ensino das matemáticas?
Luis Cachafeiro Chamosa
Eduga: revista galega do ensino, ISSN 1133-911X, Nº 19, 1998, págs. 111-126
Las isometrías y los objetos de las matemáticas en secundaria
Luis Cachafeiro Chamosa
Números: Revista de didáctica de las matemáticas, ISSN-e 1887-1984, ISSN 0212-3096, Nº. 36, 1998, págs. 35-47
Creación matemática e sociedade: Italia
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 10, Nº. 32 (NOVEMBRO), 1997 (Ejemplar dedicado a: X CONGRESO DE ENCIGA), págs. 31-36
As isometrías ¿qué aportan ó curriculum das matemàticas?
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 10, Nº. 30 (MAIO), 1997, págs. 9-18
Medios electrónicos: gráficas y sonido en las funciones periódicas
Luis Cachafeiro Chamosa, Francisco Manuel Rodríguez Mayo
Suma: Revista sobre Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas, ISSN 1130-488X, Nº 25, 1997, págs. 91-96
Resolución de ecuaciones, unificación, automatización del conocimiento y matemática educativa
Luis Cachafeiro Chamosa
Tarbiya: Revista de investigación e innovación educativa, ISSN 1132-6239, Nº 15, 1997, págs. 79-88
Unificación: da matemática en Babilonia a intelixencia artificial
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 7, Nº. 20 (NOVEMBRO), 1994 (Ejemplar dedicado a: VII CONGRESO ENCIGA), págs. 82-85
Uso dos mapas na aula de matemáticas
Luis Cachafeiro Chamosa
Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 6, Nº. 15 (MAIO), 1993, págs. 28-31
Geometrías: fundamentación y experiencia sensible
Luis Cachafeiro Chamosa
Suma: Revista sobre Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas, ISSN 1130-488X, Nº 13, 1993, págs. 10-12
Buscando recursos para el aula
Luis Cachafeiro Chamosa
Suma: Revista sobre Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas, ISSN 1130-488X, Nº 4, 1989, págs. 43-45
Luis Cachafeiro Chamosa
Cuadernos de pedagogía, ISSN-e 2386-6322, ISSN 0210-0630, Nº 164, 1988, págs. 42-43
Luis Cachafeiro Chamosa, Francisco Javier Paredes Rivadulla
Cuadernos de pedagogía, ISSN-e 2386-6322, ISSN 0210-0630, Nº 158, 1988, págs. 45-47
Problemática didáctica del estudio del álgebra en Educación Secundaria
José Antonio Cajaraville Pegito, Luis Cachafeiro Chamosa
Santiago de Compostela, Universidade de Santiago de Compostela, Servizio de Publicacións e Intercambio Científico, 2012. ISBN 978-84-9887-938-4
Luis Cachafeiro Chamosa
Granada : Proyecto Sur, D.L. 1999. ISBN 84-8254-306-7
Algoritmos de unificación ecuacional en teorías xerais
Luis Cachafeiro Chamosa
Tesis doctoral dirigida por José Luis Freire Nistal (dir. tes.). Universidade da Coruña (1994).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados