Experiencia didáctica coas etiquetas de Zara
Covadonga Rodríguez Moldes, Rafael Bermúdez Míguez, Daniel Castro Fernández, Basilia Puente Varela
págs. 29-32
págs. 33-41
págs. 43-45
págs. 47-49
págs. 51-57
Obradoiro de calculadora gráfica
Francisco Gómez Segade, Mª Dolores Reyes Dorelle, Carlos Campoy Vázquez
págs. 59-60
págs. 65-69
págs. 71-77
Integrando interrelaçoes CTS EM ensino de química: dificultades, desafíos e propostas
págs. 79-86
Manuel R. Bermejo Patiño, M. I. Fernández, B Fernández, Esther Gómez Fórneas, A. M. González, Marcelino Maneiro Maneiro
págs. 87-89
págs. 91-92
pág. 93
Fundamento experimental del motor asíncrono: experiencia didáctica de aula
págs. 95-97
O obradoiro da Noite está varrida da Terra
Débora Navarro, Rosa Pedrido Castiñeiras, Manuel Vicente García
págs. 99-106
A historia da química nos libros de texto
María Mercedes Álvarez Lires, Marta Comesaña Losada, José Enrique Tojo Suárez
págs. 107-114
págs. 115-122
Trinta e cinco anos de investigación sobre o ensino da cinética química
José Sánchez Piso, José Manuel Domínguez Castiñeiras, Eugenio García-Rodeja Fernández
págs. 123-131
págs. 133-135
Experiencias de laboratorio en química: orientacions didácticas para bacharelato
Xesús Fontaíña Pérez, Juan del Valle Codesal, José Mendoza Rodríguez
págs. 137-140
págs. 141-143
¿Teñen unidades as constantes de equilibrio químico?
Antonio Vila Vilariño, José Manuel Pardo, Luis Lorenzo, Ricardo Mosquera Castro
págs. 145-147
La topología de un átomo en un sistema molecular: ¿qué conceptos tienen o podrían tener fácilmente nuestros alumnos?
José M. Gómez de Tojeiro Rodríguez, Ricardo Mosquera Castro, Jose Manuel Pardo Regueiro, Antonio Vila Vilariño
págs. 149-151
págs. 157-160
págs. 161-165
págs. 167-173
Proxecto témporas. Unha páxina web para realizar traballos fenomenolóxicos desde os centros de ensino de Galicia: unha páxina web para realizar traballos fenomenolóxicos desde os centros de ensino de Galicia
págs. 175-179
A aposta: campaña de educación ambiental fronte o problema do cambio climático
Carlos Pérez Aguirre, Carlos Pérez Fernández, Noemí Blanco Souto, Xulio López Pérez
págs. 181-185
¿Por qué os solo arxilosos se encharcan no inverno e presentan fendas no verán?: modelos implícitos no discurso da aula
págs. 187-192
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados