págs. 617-629
The role of individual temperament, family and peers in social anxiety disorder: a controlled study
págs. 631-655
Bullying and social exclusion in Spanish secondary schools: National trends from 999 to 006
Cristina del Barrio, Elena Martín Ortega, Ignacio Montero García-Celay, Héctor Gutiérrez Rodríguez, Ángela Barrios Fernández, María José de Dios
págs. 657-677
págs. 679-692
Miedos escolares en hijos de padres divorciados y no divorciados
Mireia Orgilés Amorós, José Pedro Espada Sánchez, Francisco Javier Méndez Carrillo, José Manuel García Fernández
págs. 693-703
Creencias y conductas de corrección en pacientes con hipertensión arterial
Genoveva Granados Gámez, Jesús Gil Roales-Nieto, Emilio Moreno San Pedro, José Luis Ybarra Sagarduy
págs. 705-718
págs. 719-732
Guía de buena práctica psicológica en el tratamiento judicial de los niños abusados sexualmente
Enrique Echeburúa Odriozola, Ignacio José Subijana Zunzunegui
págs. 733-749
Criteria of the peer review process for publication of experimental and quasi-experimental research in Psychology: a guide for creating research papers
Manuel M. Ramos Alvarez, María Manuela Moreno Fernández, Berenice Valdés Conroy, Andrés Catena Martínez
págs. 751-764
págs. 765-777
págs. 779-791
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados