The " Moving" Lines of Neo-baroque in Will Self's Dorian: An Imitation
págs. 17-31
págs. 33-52
págs. 53-68
págs. 69-84
págs. 85-104
págs. 105-126
págs. 127-146
Es reseña de:
Inside out: women negotiating, subverting, appropriating public and private space / coord. por Teresa Gómez Reus, Aránzazu Usandizaga Sáinz
Rodopi, 2008. Spatial practices, 4. ISBN 978-90-420-2441-0
págs. 149-155
Es reseña de:
Identity, migration and women's bodies as sites of knowledge and transgression
Silvia del Pilar Castro Borrego (ed. lit.), María Isabel Romero Ruiz (ed. lit.)
KRK ediciones : Oviedo, 2008. ISBN 9788483672136
págs. 157-162
Es reseña de:
Genre. An Introduction to History, Theory, Research, and Pedagogy
Anis S. Bawarshi, Mary-Jo Reiff
2010
págs. 163-171
Es reseña de:
Lessons from Good Language Learners
Carol Griffiths (ed. lit.)
Cambridge : Cambridge University Press, 2008
págs. 173-178
Es reseña de:
Perspectives on Discourse Analysis: Theory and Practice
Laura Alba
Cambridge Scholars, 2009
págs. 179-183
María del Carmen Gómez Galisteo
Es reseña de:
Gaspar de Villagrá: legisla, soldado, poeta.T.I, Biografía crítica y documental
Universidad de León, Servicio de Publicaciones, 2009. ISBN 978-84-9773-487-5
págs. 185-190
Es reseña de:
Richard Ford and the fiction of masculinities
New York [etc.] : Peter Lang, cop. 2010. ISBN 978-1-4331-1051-1
págs. 191-196
Es reseña de:
Katherine Mansfield: el posmodernismo incipiente de una modernista renegada
Madrid : Verbum, [2009]. ISBN 978-84-7962-456-9
págs. 197-201
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados