págs. 301-303
pág. 310
pág. 311
págs. 312-313
págs. 314-315
págs. 316-317
pág. 318
A rubric for assessing students' experimental problem-solving ability
Susan E. Shadle, Eric C. Brown, Marcy H. Towns, Don L. Warner
págs. 319-325
págs. 326-334
págs. 335-345
págs. 346-350
págs. 351-354
págs. 355-359
págs. 360-364
Infrared and raman spectroscopy: a discovery-based activity for the general chemistry curriculum
Karen L. Borgsmiller, Dylan J. O�Connell, Kathryn M. Klauenberg, Peter M. Wilson, Christopher J. Stromberg
págs. 365-369
págs. 370-372
págs. 373-375
págs. 379-382
págs. 383-386
págs. 387-390
págs. 391-396
págs. 397-400
Benjamin M. Lyman, Orrin J. Farmer, Ryan D. Ramsey, Samuel T. Lindsey, Stephanie Stout, Adam Robison, Holly J. Moore, Wesley C. Sanders
págs. 401-405
págs. 406-408
págs. 409-411
págs. 412-413
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados