págs. 601-604
págs. 605-606
págs. 607-610
Merely incidental?: Effects of response format on self-reported behavior
págs. 611-612
págs. 613-616
Dropouts on the web: Effects of interest and burden experienced during an online survey
págs. 617-618
págs. 619-620
Quality management: The new challenges
Roger Williams, Ton van der Wiele, Jos Van Iwaarden, Boudewijn Bertsch, Barrie Dale
págs. 621-622
págs. 623-624
págs. 625-626
págs. 627-628
págs. 629-630
Self-assessment against business excellence models: A critique and perspective
R Williams, B Bertsch, A. Van der Wiele, J Van Iwaarden, B Dale
págs. 631-632
págs. 633-634
págs. 635-636
págs. 637-638
TQM, higher education: A critical systems perspective on fitness for purpose
págs. 639-640
págs. 641-642
págs. 643-644
págs. 645-646
págs. 647-652
págs. 653-656
págs. 657-660
págs. 661-662
págs. 663-666
págs. 667-668
págs. 669-670
págs. 671-672
págs. 673-674
Improving quality and productivity via stratification: A call center example for forming homogeneous employee groups
págs. 675-676
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados