A comparative study of CUSUM and EWMA charts: Detection of incipient drifts in a multivariate framework
págs. 361-364
págs. 365-366
págs. 367-368
págs. 369-374
págs. 375-380
págs. 381-384
págs. 385-388
págs. 389-392
págs. 393-396
págs. 397-398
Rapid knowledge transfer: The key to success
págs. 399-400
Achieving competitive advantage through implementing a replicable management standard: Installing and using ISO 9000
págs. 401-402
págs. 403-404
págs. 405-408
págs. 409-410
Academic staff views of quality systems for teaching and learning: A Hong Kong case study
págs. 411-412
págs. 413-414
págs. 415-416
págs. 417-418
págs. 419-420
págs. 421-424
págs. 425-426
págs. 427-428
págs. 429-432
págs. 433-434
págs. 435-436
págs. 437-440
págs. 441-444
págs. 445-446
págs. 447-450
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados