págs. 8-9
L’anuari de l’educació de les Illes Balears: nova etapa, mateixos objectius, nous reptes
Direcció de l'Anuari de l'Educació de les Illes Balears
págs. 12-16
De la lomce al TIL: cap a la consolidació d’un model productiu de baixa qualificació, d’un model social desigual i d’un model educatiu elitista
págs. 18-37
págs. 40-58
págs. 60-71
págs. 72-86
La Formació Professional dual a les Illes Balears: Grup de Recerca i Prospectiva de Formació Professional (GRIPFP)
José Manuel Martínez Onieva, Immaculada Falcó Pérez, Maria Antònia Cerdó Vallespir, Andrés Nadal Cristóbal
págs. 88-107
págs. 108-122
La dualitat del sistema educatiu d’Eivissa i Formentera: prevalença històrica de l’escola pública
págs. 124-141
págs. 142-157
El grau d’Educació Primària de la UIB: passat, present i futur
págs. 158-170
págs. 172-203
págs. 204-230
págs. 232-254
págs. 256-281
Una aproximació a la situació de la promoció de l’alumnat de secundària i batxillerat per nacionalitats: el cas de l’IES Bendinat
págs. 282-310
Rendiment acadèmic a les titulacions universitàries oficials de grau
Juan José Montaño Moreno, Maria Palou Oliver, María Jesús Mairata Creus
págs. 312-326
págs. 328-347
págs. 348-366
págs. 368-391
págs. 392-400
págs. 402-412
CEIP Torres de Balàfia: Una escola «petita» on passen «grans coses»
CEIP Torres de Balàfia
págs. 414-421
págs. 424-453
págs. 454-476
L’aplicació del projecte de tractament integrat de llengües (TIL) als centres públics d’educació secundària durant el curs 2013-14: Català, castellà i anglès al sistema educatiu de les Illes Balears
Antoni Morante Milla, Antoni Quintana i Torres, Antònia Serra Capó
págs. 478-510
págs. 512-519
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados