A educación das mulleres no século XIX: exclusión, dependencia e autonomía
págs. 7-35
págs. 37-53
Feminismo e xénero na literatura infantil e xuvenil galega: unha análise a partir dos personaxes de mulleres
págs. 55-66
págs. 67-82
Factores de discriminación de xénero na escola no contexto da globalización: aprender en relación como práctica contra a violencia e os estereotipos
págs. 83-98
Oralidade e escrita na cultura popular: os calendarios impresos como mediación e transición cara a cultura escrita e urbana
págs. 99-111
Antecedentes da psicoloxía infantil en Galicia: a sección de Pedagoxía e o Laboratorio de Psicotecnia do Seminario de Estudos Galegos
págs. 113-144
De misiones coloniales a escuelas republicanas: instituciones educativas en el norte de México
págs. 145-159
Do "gobernar es poblar" ao "educar es argentinizar": emigrantes e educación na Arxentina finisecular
págs. 161-183
págs. 187-189
págs. 191-196
Julio Ruiz Berrio: memoria do traballo compartido en dous tempos
págs. 197-203
págs. 205-210
A educación nos Países Baixos nos anos 30 do século XIX: informes e textos de Ramón de la Sagra
págs. 213-252
De Galicia, España e máis alá: Historia da educación. Novas de Galicia (2013)
págs. 255-257
págs. 257-267
págs. 267-269
Xosé Manuel Malheiro Gutiérrez (res.)
Es reseña de:
Actas do IV Congreso Manuel Luis Acuña
X.C. Domínguez Alberte (ed. lit.)
Trives : Concello da Pobra de Trives, 2013
págs. 271-273
Antón Costa Rico (res.)
Es reseña de:
A construçâo do conhecimento pedagógico: análise comparada de revistas de educaçâo e ensino; Brasil- Portugal, 1880-1930
Ana Lúcia Cunha Fernándes
Lisboa : Fundaçâo Calouste Gulbenkin, 2012
págs. 274-275
Uxía Bolaño Amigo (res.)
Es reseña de:
A History of Popular Education
Sjaak Braster, Frank Simon, Ian Grosvenor
London : Routlege, 2013
págs. 276-277
Antón Costa Rico (res.)
Es reseña de:
Trajectorias na formaçâo do campo da história da educaçâo brasileira
Carlos Monarcha (coord.), Decio Gatti Júnior (coord.)
Uberlândia : EDUFU, 2013
Modernidade e Educaçâo no Brasil Republicano
Gerardo Gonçalves de Lima
Uberlândia : EDUFU, 2014
págs. 278-280
Noelia Pérez-Varela (res.)
Es reseña de:
La dirección de centros: gestión, ética y política
Madrid : Morata, D.L. 2013. ISBN 978-84-7112-711-2
págs. 280-282
Uxía Bolaño Amigo (res.)
Es reseña de:
Las maestras de la República / coord. por Elena Sánchez de Madariaga
Los Libros de la Catarata, 2012. ISBN 978-84-8319-698-4
págs. 282-284
Xosé Manuel Malheiro Gutiérrez (res.)
Es reseña de:
Arquitectura e indianos na cidade de Vigo e bisbarra
Xose María Ramón Iglesias Veiga
Instituto de Estudios Vigueses, 2013. Vigo na memoria. ISBN 978-84-89599-52-9
págs. 284-287
Antón Costa Rico (res.)
Es reseña de:
Sergio Niza. Escritos sobre educaçâo
António Nóvoa (coord.), Francisco Marcelino (coord.), Jorge Ramos de Ó (coord.)
Lisboa : Tinta da China, 2012
págs. 287-289
Xosé Manuel Cid Fernández (res.)
Es reseña de:
A Escola Normal de Mestras de Ourense (1877-1970): a súa orixe e os seus emprazamentos
Universidade de Vigo, Servizo de Publicacións, 2013. Monografías da Universidade de Vigo. Humanidades e ciencias xurídico-sociais, 96. ISBN 978-84-8158-613-8
pág. 289
Antón Costa Rico (res.)
Es reseña de:
Justa Freire o la pasión de educar: biografía de una maestra atrapada en la historia de España (1896-1965)
Barcelona : Octaedro, 2013. ISBN 978-84-9921-414-6
págs. 290-292
Antón Costa Rico (res.)
Es reseña de:
150 anni dell'Italia unita. Per un bilancio pedagogico (I)
Franco Cambi (ed. lit.), Giuseppe Trebisacce (ed. lit.)
Pisa : ETS, 2012
págs. 292-293
Ana Iglesias Galdo (res.)
Es reseña de:
págs. 293-296
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados