Feedback i oportunitats de millora: una avaluació orientada a l’aprenentatge actiu
Manuela Alcañiz-Zanón, Carme Riera Prunera, Miguel A. Santolino Prieto
págs. 1-8
Dels continguts a les competències: disseny integral d'una assignatura de nova creació del grau d'Història
Marta Sancho i Planas, Teresa Maria Vinyoles Vidal, Blanca Garí, Rosa Lluch i Bramon
págs. 9-19
págs. 20-32
págs. 33-41
págs. 42-61
págs. 62-69
G-PAC. Guies d'estudi per a l'activitat docent
Antoni Meseguer Artola, Marc Badia i Miró, Raquel Ferreras i Garcia, Maria Pujol Jover
págs. 70-97
págs. 98-109
Els grups GEI com un experiència docent orientada a estudiants repetidors: el cas de Matemàtiques I en Economia
Mercedes Boncompte Pons, Anna Castañer Garriga, Jesús Marín Solano, Jorge Navas, Marina Núñez
págs. 110-118
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados