Absència de discurs: el cas de la ràdio comunitària
págs. 5-11
La ràdio, model de negoci en transició: estratègies d'oferta i de comercialització en el context digital
Josep Maria Martí, Belén Monclús, M. Gutiérrez García, Francesc Xavier Ribes Guàrdia
págs. 13-22
La "segona era" del podcàsting: el podcàsting com a nou mitjà de comunicació de masses digital
págs. 23-32
La mediamorfosi de la ràdio local: una perspectiva des del context de l’Euroregió Galícia – Nord de Portugal
págs. 33-43
págs. 45-54
Els programes infantils de ràdio a Catalunya: una aproximació cronològica a la tipologia de programes de ràdio per a nens
págs. 55-65
págs. 67-75
Es reseña de:
El Català a l'espai de comunicació: el procés de normalització de la llengua als mèdia (1976-2013)
Universidad de Valencia = Universitat de València, Servicio de Publicaciones = Servei de Publicacions : Universidad Autónoma de Barcelona = Universitat Autònoma de Barcelona, Servicio de Publicaciones = Servei de Publicacions : Universitat Jaume I, Servei de Comunicació i Publicacions : Universitat Pompeu Fabra, Servicio de Publicaciones, 2014. Aldea Global, 29. Aldea Global, 29. ISBN 9788449043499
págs. 77-78
Phillips, A. Journalism in Context. Practice and Theory for the Digital Age
Es reseña de:
Journalism in Context. Practice and Theory for the Digital Age
A. Phillips
Londres : Routledge, 2015
págs. 79-80
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados