págs. 6-8
Xarxes socials i ensenyament de les llengues, un binomi possible?
Adela Fernández Campos, Irene González Mendizábal, María del Mar Pérez Gómez
págs. 9-15
Un exercici de geolocalització: Valencianada 2015
págs. 16-22
págs. 23-28
Lectura i Twitter: la tertúlia @llegimipiulem. Anàlisi per a una proposta d'aula
págs. 29-35
Tertúlia literària a Twiter: una proposta per a secundària i batxillerat
págs. 36-40
págs. 49-54
Llegim en parella: aportacions de la tutoria entre iguals a la millora de la competència lectora
Esteve Corominas Baig, Marta Flores Coll, Maite Oller Sánchez
págs. 55-60
ARANos: arbre de referència per a l’anàlisi d’oracions simples en línia. El sistema màgic d'anàlisi per als estudiants de l'ESO
págs. 61-66
Adaptar una narració al text teatral: una proposta per a 4t d'ESO
Alfredo Blanco Martínez, Alfredo Rodríguez López-Vázquez, Carlos Balado Sáez de Viteri
págs. 67-72
La educación lingüística, entre el deseo y la realidad: competencias comunicativas y enseñanza del lenguaje
Es reseña de:
La educación lingüística, entre el deseo y la realidad: competencias comunicativas y enseñanza del lenguaje
Carlos Lomas García (comp.), Cristina Aliagas Marín
Octaedro, 2014. ISBN 978-84-9921-610-2
págs. 83-84
Sobre l'horrible perill de la lectura
Es reseña de:
Sobre l'horrible perill de la lectura
Perifèrics, 2011. ISBN 978-84-92435-45-6
págs. 84-86
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados