págs. 1-14
Aplicació de rúbriques per a l’avaluació dels alumnes en el laboratori químic
Francisco Gonell, Sergio Gonell, Beatriz Julián López, Jose A. Mata
págs. 15-19
Manuela Alcañiz-Zanón, Ramón Alemany Leira, Catalina Bolancé Losilla, Helena Chuliá, Carme Riera Prunera, Miguel Santolino Prieto
págs. 20-25
APLICA_MATES: Una comunidad virtual de aprendizaje
Alfonsa García López, Francisco García, Rosa María Pinero Fernández, Miguel Ángel Rubio
págs. 26-31
págs. 32-43
Les competències professionals dels titulats universitàris d'ADE: valoració de les necessitats formatives
María Teresa Bartual Figueras, Joaquín Turmo Garuz, Román Adillón, Xavier Garcia Marimón, Montse Simó i Solsona
págs. 44-55
Mapa Conceptual: aprenentatge col.laboratiu i per indagació
págs. 56-64
Avaluació online en grups grans: ACME a la Facultat d’Economia i Empresa de la UAB
págs. 65-76
págs. 77-85
págs. 86-97
Repensar la profesión desde la formación y la práctica: Las Prácticas Externas de Pedagogía
págs. 98-108
págs. 109-120
págs. 121-141
Anàlisi de les percepcions de les competències assolides en entorns virtuals d’aprenentatge: El cas dels plans d’empresa de la UOC
págs. 142-154
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados