págs. 4-4
págs. 7-7
Marina Via Coll-Vinent, estudiant del grau d'Infantil.: "Ser mestra, una manera d'estar"
págs. 8-8
Teixir la vida quotidiana: Les rutines constitueixen una part fonamental de l'educació infantil. (...)
págs. 9-12
Preparar la rentadora, una activitat quotidiana: La vida diària brinda als professionals de l'educació ,múltiples i variades oportunitats de realitzar aprenentatge significatius per al seu alumnat. (...)
págs. 13-15
págs. 16-18
págs. 19-19
págs. 20-20
págs. 21-22
págs. 23-23
És tan present la formació a l'etapa 0-3 als estudis universitaris com a l'etapa 3-6?: la necessitat de poder disposar de mestres ben formats és una qüestió consideradra, cada vegada més, clau per millorar la qualitat educativa
págs. 25-28
"Pressionem els infants perquè siguin preadults": Canviar els paradigmes d'aprenentatge a l'oest africà és l'ambiciós objectiu d'ImagiNation Afrika, una associació senegalesa que creu en el potencial creatiu de la infància, en la curiositat com a motor i en la ciutadania dels nens i les nenes.
págs. 29-31
Treballem les emocions a l'escola bressol: Ja fa temps que l'equip educatiu de l'escola ha reflexioant sobre com podem indicidr de manera més enriquidora en la part afectiva del nostre projecte educatiu. (...)
págs. 32-34
Un projecte centrat en els insectes bastó: El treball realitzat al llarg d'un curs amb els insectes bastó va ser un dels projectes d'aula de l'educació infantil.(...)
María Miguélez Vila, Begoña Ansedes, Manuel Vidal López, Pedro Membiela Iglesia
págs. 35-38
Això és meu! I tu? Què comparteixes?: En sortir de l'escola, el Miquel, de 3 anys acabats de fer, va al parc a jugar una estona. (...)
págs. 40-41
L'Aladí i els dolents: En aquetes secció presentem fragments breus de diàlegs d'aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals.
págs. 42-42
Prou assetjament! Respostes saludables: Sabem que hi ha iniciatives que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
págs. 43-43
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados