págs. 1097-1115
págs. 1117-1146
Can NEG placement have negative consequences (for efficient processing)?: A bilingual test case
págs. 1147-1188
págs. 1189-1220
págs. 1221-1238
Body–object interaction ratings for 750 Spanish words
María Ángeles Alonso Rodríguez, Emiliano Díez Villoria, Antonio Manuel Díez Álamo, Ángel Fernández Ramos
págs. 1239-1252
Contribution of phonological and morphological information in reading Arabic: A developmental perspective
Amalia Bar-On, Yasmin Shalhoub-Awwad, Reem Ibraheem Tuma-Basila
págs. 1253-1277
págs. 1279-1318
págs. 1319-1343
págs. 1345-1371
págs. 1373-1403
Orthographic mapping instruction to facilitate reading and spelling in Brazilian emergent readers
Renan de Almeida Sargiani, Linnea Carlson Ehri, Maria Regina Maluf
págs. 1405-1437
págs. 1439-1469
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados