InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Reading Pinyin activates character orthography for highly experienced learners of Chinese
Lin Chen, Charles A. Perfetti, Ying Leng
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 22, Nº 1, 2019, págs. 103-111
Word superiority effect for native Chinese readers and low-proficiency Chinese learners
Lin Cheng, Charles A. Perfetti, Ying Leng, You Li
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 39, Nº 6, 2018, págs. 1097-1115
The Effect of Radical-Based Grouping in Character Learning in Chinese as a Foreign Language.
Yi Xu, Li-Yun Chang, Charles A. Perfetti
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 98, Nº 3, 2014, págs. 773-793
Reading, writing and animation in character learning in Chinese as a foreign language
Yi Xu, Li-Yun Chang, Juan Zhang, Charles A. Perfetti
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 46, Nº. 3, 2013, págs. 423-444
Morphological processing in reading acquisition: A cross-linguistic perspective
Ludo Verhoeven, Charles A. Perfetti
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 32, Nº 3, 2011, págs. 457-466
Acquisition of compound words in Chinese–English bilingual children: Decomposition and cross-language activation
Chenxi Cheng, Min Wang, Charles A. Perfetti
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 32, Nº 3, 2011, págs. 583-600
Connie Qun Guan, Ying Liu, Derek Ho Leung Chan, Feifei Ye, Charles A. Perfetti
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 3, 2011, págs. 509-522
Reading in two writing systems: Accommodation and assimilation of the brain's reading network
Charles A. Perfetti, Ying Liu, Julie Fiez, Jessica Nelson, Donald J. Bolger, Li Hai Tan
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 10, Nº 2, 2007 (Ejemplar dedicado a: Neurocognitive Approaches to Bilingualism: Asian Languages), págs. 131-146
Understanding historical controversies: students' evaluation and use of documentary evidence
Jean François Rouet, Maureen A. Marron, Charles A. Perfetti, Monik Favart
International review of history education / coord. por James F. Voss, Mario Carretero, Vol. 2, 2001 (Learning and reasoning in history), ISBN 0-7130-0204-2, págs. 95-116
How students use texts to learn and reason about historical uncertainty
Charles A. Perfetti, M. Anne Britt, Jean François Rouet, Mara C. Georgi, Robert Mason
Cognitive and instructional processes in history and the social sciences / coord. por James F. Voss, Mario Carretero, 1994, ISBN 0-8058-1564-3, págs. 257-284
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados