págs. 15-26
págs. 27-46
págs. 47-66
págs. 69-93
Alfabetisme transmèdia: aprofitant les competències transmèdia dels adolescents a l’aula
págs. 97-117
págs. 119-151
Les paradoxes de l’atenció a la diversitat: una aproximació des de la justícia escolar
págs. 153-175
Nicolau Galdeano Garcia, Dolors Gutiérrez Martos, Teresa Argilés Aluja, Lluís-Marc Herrera i Llop, Joan Tahull Fort
págs. 177-203
Projecte Breathe: quin impacte té la qualitat de l’aire de les escoles en el desenvolupament cognitiu?
págs. 205-217
Es reseña de:
Competéncies básiques i currículum
Barcelona : I.C.E., Universitat de Barcelona, 2015. ISBN 978-84-15212-32-4
págs. 221-224
Quin model educatiu volem? Reflexions pràctiques d’un pedagog
Es reseña de:
Barcanova, 2017. ISBN 978-84-489-4314-1
págs. 225-230
Innovació i equitat educativa. El dret a aprendre com a prioritat transformadora
Es reseña de:
Innovació i equitat educativa: el dret a aprendre com a prioritat transformadora
Barcelona : Octaedro, 2017. ISBN 978-84-17219-03-1
págs. 231-233
págs. 235-279
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados