págs. 15-19
Obrim noves portes amb les claus del Tio Canya: la creació de la identitat. L’exemple d’una cançó i algunes possibles aplicacions
págs. 21-52
págs. 53-76
Literatura popular en Educació Primària: de la tradició folklòrica a les noves tendències de música actual
págs. 77-94
págs. 95-110
La cançó tradicional infantil: el fenomen Dani Miquel, alguns precedents i coetanis
págs. 111-140
Obrint Pas: de la Nova Cançó al fenomen actual de la música en valencià
págs. 141-166
págs. 169-175
Youtubers en llengua catalana: estudi quantitatiu i qualitatiu
págs. 177-199
Som paraules. Aproximació al que som i projectem quan parlem: Reflexió i aplicació pràctica per a Educació Infantil
págs. 201-214
págs. 215-239
págs. 241-262
págs. 263-273
La paratextualitat: caracterització i funcions interpretatives aplicades a l’estudi de la col·lecció «Micalet Teatre» de l’editorial Bromera
págs. 275-297
L’escola de l’espectador: La importància de la creació de públics culturals
págs. 299-305
págs. 309-334
págs. 335-358
Adéla Kotatkova (res.)
Es reseña de:
Fundamentos para un teoría de la medicina
Niram Art, 2015. ISBN 9788494421730
págs. 361-363
Aina Monferrer Palmer (res.)
Es reseña de:
El dit sobre el mapa: Joan Fuster i la descripció del territori
Universidad de Valencia = Universitat de València, Servicio de Publicaciones = Servei de Publicacions, 2017. ISBN 978-84-9134-003-4
págs. 365-370
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados