La dimensió personal del canvi: aportacions per a una conceptualització del desenvolupament professional dels professors
págs. 11-40
págs. 41-57
págs. 59-88
El desenvolupament professional dels docents des de la perspectiva del professorat
Angel Forner, Inmaculada Dorio Alcaraz, Ramona González Soler, Antonio Latorre
págs. 89-114
Conversa amb Thomas S. Popkewitz. Els ensenyants i la reforma de la formació del professorat als EUA: professionalització i poder
Virginia Rosa Ferrer Cerveró, Angel Forner, Francesc Imbernón Muñoz, Thomas S. Popkewitz
págs. 115-129
págs. 137-145
págs. 147-157
págs. 159-166
págs. 167-173
págs. 175-184
págs. 185-190
págs. 191-194
págs. 195-212
págs. 215-234
Idees alternatives sobre alguns conceptes de biologia: "la formiga té pulmons petits", "les cel.lules de l'elefant són més grans que les del ratolí", "un arbre no és una planta"...
págs. 235-255
págs. 257-270
págs. 271-307
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados