págs. 2-4
Organizational best practices in packaging design. An analysis in perfumery and cleaning products
Jesús García Arca, A. Trinidad González-Portela Garrido, José Carlos Prado Prado
págs. 5-19
Barriers and drivers of multi-channel e-commerce: A cross-country examination
Emiliano Acquila Natale, Santiago Iglesias Pradas, José Julián Chaparro Peláez
págs. 20-32
Sustainability and the Sharing Economy: modelling the Interconnections
Meisam Ranjbari, Gustavo Morales Alonso, Zahra Shams Esfandabadi, Ruth Carrasco Gallego
págs. 33-40
María del Carmen Pardo Ferreira, María Martínez Rojas, Francisco Miguel Salguero Caparros, Juan Carlos Rubio Romero
págs. 41-50
Gamificación en el aprendizaje de “lean manufacturing”
Alejandro Escudero Santana, Pablo Aparicio Ruiz, Jesús Muñuzuri Sanz, Carmen Madrigal Sánchez
págs. 51-65
Metodologías de enseñanza para millennials: el caso de Tecnun
Javier Santos García, Andrés Felipe Muñoz Villamizar, Jose M. Sarriegi, Leire Labaka Zubieta
págs. 66-72
págs. 73-84
págs. 85-104
Robust Car Sequencing Problem: Description, models and metrics
págs. 105-116
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados