Votar amb la cartera: el significat real de la participació ciutadana als mitjans de comunicació
págs. 5-11
Participació ciutadana i mitjans de comunicació públics: resultats de focus groups a acadèmics, professionals i experts en dinamització social
José Javier Marzal Felici, María Soler Campillo, Carlos López-Olano
págs. 13-23
págs. 25-34
La participació en les ràdios ciutadanes: proposta d’anàlisi a partir dels conceptes de resistència simbòlica i alfabetització mediàtica
págs. 35-45
Les ràdios lliures madrilenyes: comunicació local i participació veïnal a la dècada de 1980
págs. 47-56
La deficient regulació a Espanya dels mitjans de comunicació comunitaris: el cas de Cuac FM
págs. 57-64
La modificació de la Llei audiovisual d’Andalusia pel Decret llei 2/2020, i la privatització dels mitjans públics locals.: anàlisi d’impacte i constitucionalitat
Ángel I. García Castillejo, Manuel Chaparro Escudero, Lara Espinar Medina
págs. 65-73
Unificació de continguts audiovisuals a la iTV, un reclam per atraure generacions més joves a la gran pantalla: el cas d’Ultra TV
págs. 75-80
Influencers i coronavirus. Els continguts sobre la pandèmia COVID-19 a les publicacions de prescriptors de xarxes socials a Espanya (2020): el cas d’Instagram
págs. 81-91
págs. 93-103
Es reseña de:
Documentación y producción transmedia de contenidos audiovisuales
M. Francés Domènec (coord.), G. Orozco Gómez (coord.)
Madrid : Editorial Síntesis, 2019
págs. 105-106
Es reseña de:
Digital citizenship in a datafied society
A. Hintz, L. Dencik, K. Wahl-Jorgensen
Cambridge : Polity Press, 2019
págs. 107-108
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados