Self-identifications of youth in Catalonia: a linguistic acculturation theory approach
Cecilio Lapresta Rey, Ángel Huguet Canalis, Cristina Petreñas, Adelina Ianos
págs. 829-843
‘Getting to know ‘them’ changed my opinion’: intercultural competence among Jewish and Arab graduate students
págs. 844-857
págs. 858-871
Investing in English private tutoring to move socially upward: a narrative inquiry of an underprivileged student in Hong Kong
págs. 872-885
Conflicts and complexities: a study of Hong Kong’s bilingual street signs from functional perspective on translation
págs. 886-898
págs. 899-900
págs. 900-902
The Cambridge handbook of bilingualism edited by Annick De Houwer and Lourdes Ortega
Es reseña de:
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 33, 2020, págs. 299-300
págs. 902-904
págs. 904-905
págs. 905-907
Es reseña de:
From language shift to language revitalization and sustainability: a complexity approach to linguistic ecology
Universidad de Barcelona, Edicions de la Universitat de Barcelona, 2019. ISBN 978-84-9168-316-2
págs. 907-909
págs. 909-910
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados