Periodo de publicación recogido
|
|
|
Shadow education: new areas of inquiry in teaching, learning and development
Kevin Wai-Ho Yung, Steve R. Entrich, Alfredo Bautista Arellano
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 46, Nº 4, 2023 (Ejemplar dedicado a: Shadow Education: Teaching, learning, and development / Educación en la sombra: Enseñanza, aprendizaje y desarrollo), págs. 707-727
Secondary school students’ enjoyment of English private tutoring: An L2 motivational self perspective
Kevin Wai-Ho Yung, Ming Ming Chiu
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 27, Nº. 4, 2023, págs. 907-929
Investing in English private tutoring to move socially upward: a narrative inquiry of an underprivileged student in Hong Kong
Kevin Wai-Ho Yung
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 41, Nº. 10, 2020, págs. 872-885
Learning EAP at university: perceptions of high-achieving first-year ESL undergraduates
Kevin Wai-Ho Yung, Natalie Fong
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 73, Nº 3, 2019, págs. 306-315
Pop Culture in Language Education: Theory, Research, Practice
Chun Zeng, Kevin Wai-Ho Yung
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 76, Nº 3, 2022, págs. 415-417
Es reseña de:
Pop Culture in Language Education: Theory, Research, Practice
Valentin Werner (ed. lit.), Friederike Tegger (ed. lit.)
Routledge, 2020
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados