30 años después de la “caída del muro” de Berlín: la izquierda latinoamericana
págs. 7-11
Ser de izquierda hoy: propuesta para una redefinición conceptual
págs. 12-20
O teatro contra-ataca: a retomada do teatro político brasileiro em 1990
págs. 21-29
págs. 30-36
La izquierda ecuatoriana en la era posterior a la caída del Muro de Berlín (1989-2018): El partido-movimiento y el populismo de izquierda
págs. 37-44
Reprimarización, indigenismo y Buen Vivir: la reconfiguración de la política en Bolivia y Ecuador tras el fin de la Guerra Fría
págs. 45-51
págs. 56-62
págs. 63-69
Methods to improve the Economy based on the Tourism Industry
Alexander P. Gorbunov, Alexander P. Kolyadin, Larisa Kh. Gazgireeva, Ludmila.A. Burnyasheva, Irina S. Shtapova
págs. 70-77
Aspects to promote agricultural Production in terms of their cost
Oksana V. Moshchenko, Viktoria A. Matveeva, Violetta V. Rokotyanskaya, Svetlana A. Maryanova, Svetlana V. Romanova
págs. 78-84
págs. 85-92
págs. 93-99
Urban middle strata in post-reform Russia: status and social position in the assessments of German historians of the 1970 and 1990
Andrey G. Dorozhkin, Tatiana V. Emets, Svetlana S. Velikanova, Vladimir A. Chernobrovkin, Olga L. Potrikeeva, Oksana P. Chernykh
págs. 100-105
págs. 106-110
págs. 111-121
Analysis of Pakistani learner’s argumentative essays: a multi-dimensional approach
págs. 122-131
págs. 132-135
Empowering Orang Asli Educators with Mobile Learning for Basic Literacy
Fairus Hamdan, Helmi Norman, Hafiz Zaini, Norazah Nordin, Ruslina Ibrahim, Mohamed Yusoff Mohd Nor, Rokiah Omar
págs. 136-143
págs. 144-149
págs. 150-156
págs. 157-160
págs. 161-164
págs. 165-171
Public Services Provided by Public Authorities in Russia: Legal Problems
págs. 172-179
págs. 180-183
Joint will of spouses in Russian and foreign legislation: a comparative research
págs. 184-190
Life Imprisonment: 25 years of criminological and psychological research (1993-2018)
Aleksey Detkov, Ivan Kozachenko, Danil Sergeev, Andrey Skiba, Grigory Scherbakov
págs. 191-195
págs. 196-200
págs. 201-206
Preschool Teachers’ Knowledge and Practice on Social-Emotional Learning
Suziyani Mohamed, Nil Farakh Sulaiman, Noratiqah Satari, Hasnah Toran
págs. 207-211
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados