Detecting Bots and Assessing Their Impact in Social Networks
Nicolas Guenon des Mesnards, David Scott Hunter, Zakaria el Hjouji, Tauhid Zaman
págs. 1-22
págs. 23-37
págs. 38-54
págs. 55-72
págs. 73-94
págs. 95-110
págs. 111-128
págs. 129-140
págs. 141-159
págs. 160-178
págs. 179-200
págs. 201-222
Fast Core Pricing for Rich Advertising Auctions
Rad Niazadeh, Jason Hartline, Nicole Immorlica, Mohammad Reza Khani, Brendan Lucier
págs. 223-240
págs. 241-264
págs. 265-287
Fair Resource Allocation in a Volatile Marketplace
MohammadHossein Bateni, Yiwei Chen, Dragos F. Ciocan, Vahab Mirrokni
págs. 288-308
págs. 309-328
Computing Large Market Equilibria Using Abstractions
Christian Kroer, Alexander Peysakhovich, Eric Sodomka, Nicolás E. Stier-Moses
págs. 329-351
págs. 352-362
págs. 363-401
págs. 402-415
págs. 416-431
págs. 432-453
págs. 454-471
Network Pricing: How to Induce Optimal Flows Under Strategic Link Operators
José Correa, Cristóbal Guzmán, Thanasis Lianeas, Evdokia Nikolova, Marc Schröder
págs. 472-489
págs. 490-515
págs. 516-526
págs. 527-544
A Token-Based Central Queue with Order-Independent Service Rates
Urtzi Ayesta, Tejas Bodas, Jan Pieter L. Dorsman, Ina Maria Verloop
págs. 545-561
Mechanism Design for Correlated Valuations: Efficient Methods for Revenue Maximization
Michael Albert, Vincent Conitzer, Giuseppe Lopomo, Peter Stone
págs. 562-584
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados