Espai de ciències: projecte d’un espai d'aprenentatge científic a educació infantil
págs. 2-10
Animacions en stop-motion: una oportunitat per aprofundir en el model cineticomolecular de la matèria.
págs. 10-20
págs. 21-27
págs. 28-32
págs. 33-39
Anàlisi de textos argumentatius sobre el cicle de l'aigua: ús del coneixement científic en el posicionament d'una controvèrsia sòcio-científica
págs. 40-49
L’ús dels models moleculars per a l’aprenentatge de la formulació química inorgànica: una prova pilot a secundària
págs. 50-55
Perspectives, Metodologies i Tecnologies en el desplegament de l'educació STEM
Digna Couso, Jordi Domènech Casal, Cristina Simarro Rodríguez, Víctor López Simó, Carme Grimalt Álvaro
págs. 56-71
STEMtools: una proposta per a planificar el desplegament STEM a l’escola
Anna Albalat, Eva Mateo Puig, Digna Couso, Jordi Domènech Casal
págs. 72-87
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados