Galicia en Vilcabamba: o reino perdido dos catro últimos incas
As metodoloxías de innovación educativa fronte á ensinanza tradicional na adquisición da competencia científica en educación primaria: Unha análise das metodoloxías de ensino-aprendizaxe que favorecen a adquisición da competencia científica.
Análise do estado e necesidade de industrialización de Galicia: o papel das políticas de innovación e tecnoloxía, Concreción da necesidade de aliñamento entre políticas industriais e tecnolóxicas para acadar a coherencia das políticas económicas de desenvolvemento na comunidade autónoma e no conxunto do Estado
Entrevista a Francisco Luna Arcos
Juan José Varela Tembra (entrev.), Francisco Luna (entrevistado)
Inspección de educación versus inspección do sistema educativo: Apuntamentos sobre unha eiva singular do sistema educativo
Reskilling en ciencias sociais: Recapacitando o fondo
Espazos educativos alén da aula tradicional: Presentación da Guía para a diversificación de espazos educativos na ESO desde unha perspectiva inclusiva, igualitaria e interdisciplinaria, elaborada durante unha licenza por formación no curso 2021/22
Ao son da nosa música: Unha ponte de unión entre o mundo do ensino e o artístico (ArtEscola)
Contiños para espertar versos: Audiocontos e cancións con xogos interactivos e actividades interdisciplinarias para segundo ciclo de educación infantil e primeiros cursos de primaria.
DIXIT: contidos dixitais innovadores para a comunidade educativa
Pedro Barreiro Abal, Elena María Castro Villalón, Manuel Ángel García Gómez, Julia Taboada Martínez
O ensino na Terra de Lemos nos séculos XIX e XX: Entrevista a Pedro Gómez Álvarez con motivo da presentación do seu libro sobre o ensino na Terra de Lemos.
Juan Granados (entrev.), Pedro Gómez Álvarez (entrevistado)
A biblioteca a través das ondas: Como a radio nos axuda a levar a biblioteca escolar fóra da escola
Delia González Labraña, María del Rosario Molanes González, María Salomé Pérez García
A biblioteca creativa: Fortalecendo competencias
Non esperamos o futuro, vivimos no presente: o camiño a unha biblioteca LIA.3, De como transformar unha sala de lectura nunha biblioteca do presente
Quen somos? De onde vimos? Cara a onde imos?: O PDI Tecendo identidade(s) da biblioteca do IES Arcebispo Xelmírez I
Os clubs de lectura como oportunidade para afondar no plurilingüismo: O CEIP Plurilingüe O Pombal aproveitou a oportunidade para traballar as linguas impartidas no centro creando clubs plurilingües
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados