págs. 1380-1392
págs. 1393-1419
P.M. Labulan Safrudiannur, Benjamin Rott, Sadrack Luden Pagiling, Zetra Hainul Putra, Adi Nur Cahyono, Suriaty Darma Andreas Ngilawajan
págs. 1420-1436
Educational leaders’ perceptions of STEM education revealed by their drawings and texts
Vesife Hatisaru, Kim Beswick, Markus Powling, Sharon Fraser, Andrew Seen, Garry Falloon
págs. 1437-1457
págs. 1458-1473
Colombian future teachers’ beliefs about mathematics and its learning
Evelyn del Carmen Ariza Muñoz, Ramón Cózar Gutiérrez, Carlos de Oro Aguado, José Antonio González Calero
págs. 1474-1489
págs. 1490-1508
págs. 1509-1525
págs. 1526-1540
págs. 1541-1556
págs. 1557-1580
págs. 1581-1597
págs. 1598-1613
págs. 1614-1633
págs. 1634-1648
págs. 1649-1663
págs. 1664-1680
págs. 1681-1696
págs. 1697-1715
págs. 1716-1730
págs. 1731-1745
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados