Exploring the brand value-shareholder value nexus for consumer goods companies
Roger A. Kerin, Raj Sethuraman
págs. 260-273
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Foreign market entry mode choice of service firms: A contingency perspective
K. Sivakumar, Ikechi Ekeledo
págs. 274-292
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págs. 293-306
Donald R. Lichtenstein, Richard G. Netemeyer, Scot Burton, Judith A. Garretson
págs. 293-306
Marketing of risky sports: From intention to action
Aviv Shoham, Gregory M. Rose
págs. 307-321
Marketing of Risky Sports: From Intention to Action
Lynn R. Kahle, Aviv Shoham, Gregory M. Rose
págs. 307-321
The role of economic value, social value, and perceptions of fairness in interorganizational
Franklin S. Houston, Jule B. Gassenheimer
págs. 322-337
J. Charlene Davis, Franklin S. Houston, Jule B. Gassenheimer
págs. 322-337
págs. 338-349
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Victoria L. Crittenden, Cornelia Droge
págs. 351-352
Steven A. Frankforter, Victoria L. Crittenden
pág. 352
Victoria L. Crittenden, Deborah L. Cowles
págs. 353-354
Kenneth Day, Victoria L. Crittenden
págs. 354-355
págs. 356-358
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