Assessment of collaborative learning (2016) Strijbos, Jan-Willem Handbook of Human and Social Conditions in Assessment
- Número de citas: 4 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 FILOLOGIAS 1 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Estrategias colaborativas para el diseño de ambientes blended learning en lectura Vol. 27 Núm. 2 Pág. 266-288 | 2022 | Enunciación |
Quitián Bernal, Sandra Patricia
González Martínez, Juan
|
Who engaged in the team‑based assessment? Leveraging EdTech for a self and intra‑team peer‑assessment solution to free‑riding Núm. 19 Pág. 31 ARTICULO | 2022 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Gunning, Tifany K.
Conlan, Xavier A.
Collins, Paul K.
Bellgrove, Alecia
Antlej, Kaja
Cardilini, Adam P. A.
Fraser, Catherine L.
|
Secondary school music education students’ perception of technology-assisted cooperative learning Vol. 33 Núm. 1 Pág. 160-188 ARTICULO | 2021 | Culture and Education, Cultura y Educación |
Palazón Herrera, José
|
Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds Vol. 33 Núm. 1 Pág. 1-9 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Strijbos, Jan-Willem
Wichmann, Astrid
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024