Strijbos, Jan-Willem
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 0 |
2022 | 2 |
2021 | 3 |
2020 | 0 |
2019 | 0 |
2018 | 9 |
2017 | 1 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 1 |
2013 | 0 |
2012 | 2 |
2011 | 0 |
2010 | 2 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 1 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2018 | 1 | 6 |
2016 | 0 | 4 |
2006 | 0 | 12 |
2007 | 0 | 0 |
2008 | 0 | 0 |
2009 | 0 | 0 |
2010 | 0 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2012 | 0 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2014 | 1 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2017 | 3 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
5 | Artículo de revista | 18 |
1 | Capítulo de libro | 4 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2006 |
Content analysis: What are they talking about?
|
Artículo | 12 |
2016 |
Assessment of collaborative learning
|
Capítulo | 4 |
2018 |
Effects of written peer-feedback content and sender’s competence on perceptions, performance, and mindful cognitive processing
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2018 |
Training peer-feedback skills on geometric construction tasks
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2018 |
Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds
|
Artículo ARTICULO | 2 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Nov-2024