Studying historical understanding (2016) Monte-Sano, Chauncey Reisman, Abby Handbook of educational psychology
- Número de citas: 7 (14.3% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5 HISTORIA GENERAL Y ESPECIALIZADA 1 PSICOLOGIA 1 HISTORIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Fostering historical learning in elementary education through whole class shared reading activities Vol. 35 Núm. 2 Pág. 501-533 ARTICULO | 2023 | Culture and Education, Cultura y Educación |
Sixte Herrera, Raquel de
Lucero Fustes, Manuel
Rosales Pardo, Javier
Konitopoulou, Vasiliki
|
History is critical Vol. 50 Núm. 2 Pág. 173-195 ARTICULO | 2022 | Theory and research in social education |
Santiago, Maribel
Dozono, Tadashi
|
Writing about the past: the impact of different authentic instructional material on students’ argument writing in history Vol. 37 Núm. 1 Pág. 163-184 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Mierwald, Marcel
Lehmann, Thomas
Brauch, Nicola
|
Rethinking presentism in history education Vol. 50 Núm. 4 Pág. 509-529 ARTICULO | 2022 | Theory and research in social education |
Miles, James
Gibson, Lindsay
|
Interpretive frames for responding to racially stressful moments in history discussions Vol. 48 Núm. 3 Pág. 321-345 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Reisman, Abby
Enumah, Lisette
Lightning, Jay
|
La investigación en pensamiento histórico Vol. 14 Núm. 2 Pág. 93-147 ARTICULO | 2020 | Panta Rei |
Chaparro Sainz, Álvaro
Felices de la Fuente, María del Mar
Triviño Cabrera, Laura
|
Conciencia histórica y memoria colectiva Núm. 65 Pág. 113-125 | 2018 | Revista de estudios sociales |
Miguel Revilla, Diego
Sánchez Agustí, María
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Oct-2024