Self-Regulated strategy Development: (2018) Harris, Karen R. Graham, Steve Design Principles for Teaching Effective Writing

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Enseñanza de la lectura y la escritura en la escuela secundaria
Enseñanza de la lectura y la escritura en la escuela secundaria Vol. 11 Núm. 21 Pág. 105-125 ARTICULO
2024 Traslaciones
Tonani, Juliana Chiment, María de los Ángeles
Is it possible to transfer the learning of writing strategies to an unstructured opinion text? Analyzing the effects of the strategy-focused instruction
Is it possible to transfer the learning of writing strategies to an unstructured opinion text? Analyzing the effects of the strategy-focused instruction Vol. 40 Núm. 2 Pág. 254-264 ARTICULO
2024 Anales de psicología
Rodríguez Málaga, Lucía Rodríguez Pérez, Celestino González Sánchez, Lorena Areces Martínez, Débora Fernández Cueli, Marisol
Escribir en la escuela
Escribir en la escuela Vol. 23 Núm. 51 Pág. 12-31
2024 REXE
Chimenti, María de los Ángeles Tonani, Juliana
Metacognitive skills of undergraduate university students
Metacognitive skills of undergraduate university students Vol. 26 Núm. 50 Pág. 1
2023 Psicogente
Gamboa Mora, María Cristina López Rodríguez, Nelly Milady Vesga Bravo, Grace Judith Hernández, Fernando
The Impact of a Cooperative Method Embedded in a Writing Strategy Instructional Program on Student Engagement in School.
The Impact of a Cooperative Method Embedded in a Writing Strategy Instructional Program on Student Engagement in School. Vol. 24 Núm. 2 Pág. 9 ARTICULO
2019 Revista de psicodidáctica
Prata, Maria Festas, Maria Isabel Oliveira, Albertina Veiga, Feliciano H.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024