Número de publicaciones: 30 (60.0% citado)
Número de citas: 126 (0.8% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 77
Índice h: 6
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 1.5
Promedio de citas últimos 5 años: 0.2

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 13
2023 10
2022 15
2021 14
2020 16
2019 15
2018 8
2017 7
2016 7
2015 3
2014 5
2013 1
2012 2
2011 2
2010 6
2009 0
2008 1
2007 1
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0
2002 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2022 2 2
2018 1 11
2017 0 3
2015 2 1
2014 1 6
2012 1 26
2009 3 8
2008 2 12
2007 1 36
2006 0 4
2005 2 2
2002 0 15
2003 1 0
2004 2 0
2010 0 0
2011 1 0
2013 3 0
2016 0 0
2019 1 0
2020 1 0
2021 4 0
2023 2 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
26 Artículo de revista 115
4 Capítulo de libro 11
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2007 A meta-analysis of writing instruction for adolescent students
Artículo 36
2012 A meta-analysis of writing instruction for students in the elementary grades
Artículo 22
2002 Explicitly teaching strategies, skills, and knowledge
Artículo 12
2008 A meta-analysis of single subject design writing intervention research
Artículo 7
2014 A meta-analysis of writing interventions for students with learning disabilities
Artículo 6
2018 Evidence-Based Writing Practices:
Capítulo 6
2008 Primary grade writing instruction
Artículo 5
2009 Teaching writing to high school students: A national survey
Artículo ARTICULO 5
2018 Self-Regulated strategy Development:
Capítulo 5
2006 Primary-grade teachers' use of within-class ability grouping in reading
Artículo 4
2012 The effectiveness of teaching 10th-grade students STOP, AIMS, and DARE for planning and drafting persuasive text
Artículo 4
2002 Contribution of spelling instruction to the spelling, writing, and reading of poor spellers.
Artículo 3
2009 The relationship between the discourse knowledge and the writing performance of elementary-grade students
Artículo ARTICULO 3
2017 Writing characteristics of students with learning disabilities and typically achieving peers
Artículo 3
2005 The Effects of Peer-Assisted Sentence-Combining Instruction on the Writing Performance of More and Less Skilled Young Writers
Artículo 2
2022 The effects of choice versus preference on writing and the mediating role of perceived competence
Artículo ARTICULO 1
2015 The relationship of discourse and topic knowledge to fifth graders’ writing performance
Artículo 1
2022 Learning loss during the COVID-19 pandemic and the impact of emergency remote instruction on first grade students’ writing: A natural experiment
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Nov-2024