Perceptions of STEAM+CLIL Integration: Resultsof a Co-teaching Proposal During Initial Teacher Training (2022) Alonso Centeno, Almudena Ortiz Revilla, Jairo Greca, Ileana M. Sanz de la Cal, Esther Controversial Issues and Social Problems for an Integrated Disciplinary Teaching
- Número de citas: 1 (100.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Co-teaching among English pre-service teachers for integrated STEAM+CLIL education Núm. 9 Pág. 195-212 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Sanz de la Cal, Esther
Ortiz Revilla, Jairo
Alonso Centeno, Almudena
Greca Dufranc, Ileana María
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024