Social Idetity and the Service-Profit Chain. (2009) Homburg, Christian Wieseke, Jan Hoyer, Wayne D. Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 73 Núm. 2 Pág. 38-54

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Satisfaction in Business Relationships Between Companies and Dark Side Behaviour: A Literature Review
Satisfaction in Business Relationships Between Companies and Dark Side Behaviour: A Literature Review Vol. 39 Núm. 77 Pág. 3
2023 Cuadernos de administración
Ayala Regalado, Carlos Javier
Assessing the effects of technology adoption model on satisfaction and loyalty in streaming services
Assessing the effects of technology adoption model on satisfaction and loyalty in streaming services Vol. 7 Núm. 1 Pág. 4
2023 CBR
Mangini, Eduardo Roque Silva, Rayssa Gabrielly Lopes, Luisa Esteves, Salete
Fieles e infieles
Fieles e infieles Vol. 2 Núm. 3 Pág. 41-54
2021 Revista Eruditus
Gamboa Salcedo, Rosalva Beatriz Barros Quizhpe, Yeramel Amaloha Bonisoli, Lorenzo
Engaging customers through user-and company-generated content on CSR
Engaging customers through user-and company-generated content on CSR Vol. 23 Núm. 3 Pág. 339-371 ARTICULO
2019 Spanish journal of marketing-ESIC
Badenes, Alberto Ruiz Mafé, Carla Bigné Alcañiz, José Enrique
Consumer identification with store brands
Consumer identification with store brands Vol. 18 Núm. 2 Pág. 111-126 ARTICULO
2015 Business Research Quarterly
Rubio Benito, Natalia Villaseñor Román, Nieves Oubiña Barbolla, Javier
Los riesgos de romper la promesa de marca
Los riesgos de romper la promesa de marca Núm. 14 Pág. 152-186 ARTICULO
2015 Prisma Social
Arroyo-Almaraz, Isidoro Ivana Mamic, Lilia
Marcas de experiencia
Marcas de experiencia Vol. 27 Núm. 121 Pág. 59-78
2011 Estudios Gerenciales
Fernández Sabiote, Estela Delgado Ballester, Elena
Las experiencias de marca
Las experiencias de marca Vol. 20 Núm. 3 Pág. 121-140 ARTICULO
2011 Revista europea de dirección y economía de la empresa
Delgado Ballester, Elena Fernández Sabiote, Estela
Objetivo satisfacción
Objetivo satisfacción Vol. 66 Núm. 203 Pág. 337-350 ARTICULO
2011 Boletín de estudios económicos
Margalef, Fanny Valverde Aparicio, Mireia Gorjup, María Tatiana Ryan, Gerard Pàmies, Maria del Mar

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024