The joint influence of personal achievement goals and classroom goal structures on achievement-relevant outcomes (2009) Murayama, Kou Elliot, Andrew J. Journal of educational psychology Vol. 101 Núm. 2 Pág. 432-447
- Número de citas: 10 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 9 EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La pédagogie c’est aussi de l’amour. L’amour compassionnel de l’enseignant comme médiateur du lien entre la structure de maîtrise et la motivation des collégiens en mathématiques Núm. 214 Pág. 5-20 ARTICULO | 2022 | Revue française de pédagogie |
Adler, Kim
Virat, Mael
|
Beliefs About Psychological Problems Inventory (BAPPI): Development and Psychometric Properties Vol. 21 Núm. 3 Pág. 379-398 ARTICULO | 2021 | International journal of psychology and psychological therapy |
AS Moreira, Paulo
Mafalda Guedes Cardoso, Ana
Gomes Cancela, Diana Manuela
Tiago Oliveira, João
|
Error handling in the classroom Vol. 36 Núm. 3 Pág. 719-738 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Soncini, Annalisa
Matteucci, M. C.
Butera, Fabrizio
|
Development and validation of the School Climate Questionnaire for Secondary and High School Teachers (SCQ-SHST). Vol. 36 Núm. 1 Pág. 155-165 ARTICULO | 2020 | Anales de psicología |
Domínguez, Ana Quijada
Ruiz Díaz, Miguel Ángel
Huertas Martínez, Juan Antonio
Alonso Tapia, Jesús
|
Early Adolescents’ Attitudes and Academic Achievement Vol. 24 Núm. 1 Pág. 10 ARTICULO | 2019 | Revista de psicodidáctica |
Veas Iniesta, Alejandro
Castejón Costa, Juan Luis
Miñano Pérez, Pablo
Gilar Corbí, Raquel
|
Efecto de las metas de logro y las estructuras de metas de clase 3x2 en la motivación autodeterminada Vol. 34 Núm. 1 Pág. 52-62 ARTICULO | 2018 | Anales de psicología |
Méndez Giménez, Antonio
Cecchini Estrada, José Antonio
Méndez Alonso, David
Prieto Saborit, José Antonio
Fernández Río, Javier
|
Does metacognitive knowledge mediate the relation between goal orientations and educational achievement in secondary school students? Vol. 16 Núm. 44 Pág. 5-33 ARTICULO | 2018 | Electronic journal of research in educational psychology |
Neuenhaus, Nora
Schneider, Wolfgang
Artelt, Cordula
Lingel, Klaus
|
3x2 classroom goal structures, motivational regulations, self-concept, and affectivity in secondary school Núm. 20 Pág. 40 ARTICULO | 2017 | The Spanish Journal of Psychology |
Méndez Giménez, Antonio
Cecchini Estrada, José Antonio
Fernández Río, Javier
Prieto Saborit, José Antonio
Méndez Alonso, David
|
The Nature and Dimensions of Achievement Goals Núm. 17 Pág. 1-13 ARTICULO | 2014 | The Spanish Journal of Psychology |
Lemos, Marina S.
Gonçalves, Teresa
Lens, Willy
Rodrigues, Luís Paulo
|
Metas de logro, ansiedad, esperanza y rendimiento en lengua española en secundaria Vol. 35 Núm. 4 Pág. 433-450 ARTICULO | 2012 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
González Fernández, Antonio
Rinaudo, María Cristina
Paoloni, Paola Verónica
Donolo, Danilo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Feb-2025