Compared with what? The effects of different comparisons on conceptual knowledge and procedural flexibility for equation solving (2009) Rittle-Johnson, Bethany Star, Jon R. Journal of educational psychology Vol. 101 Núm. 3 Pág. 529-544

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Differential instructional effectiveness
Differential instructional effectiveness Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1505-1525
2023 European journal of psychology of education
Hong, Ying-yi Phan, Huy P.
The impact of two different types of instructional tasks on students’ development of early algebraic thinking
The impact of two different types of instructional tasks on students’ development of early algebraic thinking Vol. 44 Núm. 3 Pág. 503-552 ARTICULO
2021 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Chimoni, Maria Pitta Pantazi, Demetra Christou, Constantinos
Conocimiento conceptual y procedimental en matemáticas: su evolución tras décadas de investigación
Conocimiento conceptual y procedimental en matemáticas: su evolución tras décadas de investigación Núm. 374 Pág. 43-68 ARTICULO
2016 Revista de educación
Castro, Angela N. Prat, Montserrat Gorgorió Solá, María Núria
Mental computation or standard algorithm? Children's strategy choices on multi-digit subtractions
Mental computation or standard algorithm? Children's strategy choices on multi-digit subtractions Vol. 31 Núm. 2 Pág. 99-116 ARTICULO
2016 European journal of psychology of education
Torbeyns, Joke Verschaffel, Lieven

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024