Compared with what? The effects of different comparisons on conceptual knowledge and procedural flexibility for equation solving (2009) Rittle-Johnson, Bethany Star, Jon R. Journal of educational psychology Vol. 101 Núm. 3 Pág. 529-544
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Differential instructional effectiveness Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1505-1525 | 2023 | European journal of psychology of education |
Hong, Ying-yi
Phan, Huy P.
|
The impact of two different types of instructional tasks on students’ development of early algebraic thinking Vol. 44 Núm. 3 Pág. 503-552 ARTICULO | 2021 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Chimoni, Maria
Pitta Pantazi, Demetra
Christou, Constantinos
|
Conocimiento conceptual y procedimental en matemáticas: su evolución tras décadas de investigación Núm. 374 Pág. 43-68 ARTICULO | 2016 | Revista de educación |
Castro, Angela N.
Prat, Montserrat
Gorgorió Solá, María Núria
|
Mental computation or standard algorithm? Children's strategy choices on multi-digit subtractions Vol. 31 Núm. 2 Pág. 99-116 ARTICULO | 2016 | European journal of psychology of education |
Torbeyns, Joke
Verschaffel, Lieven
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024