Cognitive and psychosocial characteristics of gifted students with written language disability (2010) Assouline, Susan G. Nicpon, Megan Foley Whiteman, Claire Gifted child quarterly Vol. 54 Núm. 2 Pág. 102-115
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Maximizing the Potential of Twice-Exceptional Learners Vol. 68 Núm. 1 Pág. 19-33 ARTICULO | 2024 | Gifted child quarterly |
Speirs Neumeister, Kristie L.
|
The Exceptionality of Twice-Exceptionality Vol. 90 Núm. 1 Pág. 43-56 ARTICULO | 2023 | Exceptional children |
Cheek, Connor L.
Garcia, Jessica L.
Mehta, Paras D.
Francis, David J.
Grigorenko, Elena L.
|
Cognitive and achievement characteristics of students from a national sample identified as potentially twice exceptional (gifted with a learning disability) Vol. 64 Núm. 1 Pág. 3-18 ARTICULO | 2020 | Gifted child quarterly |
Maddocks, Danika L. S.
|
Telling a tale Vol. 64 Núm. 2 Pág. 85-99 ARTICULO | 2020 | Gifted child quarterly |
Desmet, Ophélie Allyssa
Pereira, Nielsen
Peterson, Jean Sunde
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024