Assouline, Susan G.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 4 |
2023 | 1 |
2022 | 4 |
2021 | 1 |
2020 | 5 |
2019 | 1 |
2018 | 4 |
2017 | 1 |
2016 | 1 |
2015 | 1 |
2014 | 1 |
2013 | 0 |
2012 | 1 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
2004 | 0 |
2003 | 0 |
2002 | 0 |
2001 | 0 |
2000 | 0 |
1999 | 0 |
1998 | 0 |
1997 | 0 |
1996 | 0 |
1995 | 0 |
1994 | 0 |
1993 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2017 | 1 | 1 |
2013 | 0 | 6 |
2012 | 0 | 3 |
2011 | 0 | 1 |
2010 | 0 | 8 |
2009 | 0 | 5 |
1993 | 0 | 1 |
1994 | 0 | 0 |
1995 | 0 | 0 |
1996 | 0 | 0 |
1997 | 0 | 0 |
1998 | 0 | 0 |
1999 | 0 | 0 |
2000 | 0 | 0 |
2001 | 0 | 0 |
2002 | 0 | 0 |
2003 | 1 | 0 |
2004 | 2 | 0 |
2005 | 1 | 0 |
2006 | 1 | 0 |
2007 | 2 | 0 |
2008 | 0 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 2 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 1 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
11 | Artículo de revista | 25 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2009 |
Profoundly gifted girls and autism spectrum disorder
|
Artículo | 5 |
2010 |
Atendiendo las necesidades de estudiantes talentosos con trastornos del espectro autismo
|
Artículo | 4 |
2010 |
Cognitive and psychosocial characteristics of gifted students with written language disability
|
Artículo | 4 |
2013 |
Twice-exceptional learners: Who needs to know what?
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2012 |
Cognitive and academic distinctions between gifted students with autism and asperger syndrome
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2013 |
High-Ability students' participation in specialized instructional delivery models: Variations by aptitude, grade, gender, and content area
|
Artículo | 2 |
2017 |
Closing the excellence gap
|
Artículo | 1 |
1993 |
Identifying mathematically talented elementary students: Using the lower level of the SSAT
|
Artículo | 1 |
2011 |
Cognitive and psychosocial characteristics of gifted students with written language disability: a reply to lovett's response
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Nov-2024