Twice-exceptional learners: Who needs to know what? (2013) ARTICULO Nicpon, Megan Foley Assouline, Susan G. Colangelo, Nicholas Gifted child quarterly Vol. 57 Núm. 3 Pág. 169-180
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Maximizing the Potential of Twice-Exceptional Learners Vol. 68 Núm. 1 Pág. 19-33 ARTICULO | 2024 | Gifted child quarterly |
Speirs Neumeister, Kristie L.
|
Equity Through the Participation of Twice-Exceptional Students in Gifted Programming Vol. 66 Núm. 2 Pág. 142-143 OTRO | 2022 | Gifted child quarterly |
Walrod, David P.
|
Coaching parents to use higher level questioning with their twice-exceptional children Vol. 63 Núm. 2 Pág. 86-101 ARTICULO | 2019 | Gifted child quarterly |
Ritchotte, Jennifer A.
Zaghlawan, Hasan Y.
|
Aportes a la comprensión de la doble excepcionalidad Vol. 42 Núm. 2 Pág. 645-676 | 2018 | Educación |
Conejeros Solar, María Leonor
Gómez Arizaga, María Paz
Sandoval Rodríguez, Katia
Cáceres Serrano, Pablo Andrés
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024