Twice-exceptional learners: Who needs to know what? (2013) ARTICULO Nicpon, Megan Foley Assouline, Susan G. Colangelo, Nicholas Gifted child quarterly Vol. 57 Núm. 3 Pág. 169-180

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Maximizing the Potential of Twice-Exceptional Learners
Maximizing the Potential of Twice-Exceptional Learners Vol. 68 Núm. 1 Pág. 19-33 ARTICULO
2024 Gifted child quarterly
Speirs Neumeister, Kristie L.
Equity Through the Participation of Twice-Exceptional Students in Gifted Programming
Equity Through the Participation of Twice-Exceptional Students in Gifted Programming Vol. 66 Núm. 2 Pág. 142-143 OTRO
2022 Gifted child quarterly
Walrod, David P.
Coaching parents to use higher level questioning with their twice-exceptional children
Coaching parents to use higher level questioning with their twice-exceptional children Vol. 63 Núm. 2 Pág. 86-101 ARTICULO
2019 Gifted child quarterly
Ritchotte, Jennifer A. Zaghlawan, Hasan Y.
Aportes a la comprensión de la doble excepcionalidad
Aportes a la comprensión de la doble excepcionalidad Vol. 42 Núm. 2 Pág. 645-676
2018 Educación
Conejeros Solar, María Leonor Gómez Arizaga, María Paz Sandoval Rodríguez, Katia Cáceres Serrano, Pablo Andrés

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024