Accomplishment in science, technology, engineering, and mathematics (STEM) and its relation to STEM educational dose: A 25-year longitudinal study (2010) Wai, Jonathan Lubinski, David Benbow, Camila P. Steiger, James H. Journal of educational psychology Vol. 102 Núm. 4 Pág. 860-871

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Past, Present, and Future of Research on Mathematical Giftedness
The Past, Present, and Future of Research on Mathematical Giftedness Vol. 68 Núm. 3 Pág. 206-225 ARTICULO
2024 Gifted child quarterly
Özdemir, Atilla Sipahi, Yasemin Bahar, A. Kadir
Who Is Considered Gifted From a Teacher’s Perspective? A Representative Large-Scale Study
Who Is Considered Gifted From a Teacher’s Perspective? A Representative Large-Scale Study Vol. 67 Núm. 1 Pág. 64-79 ARTICULO
2023 Gifted child quarterly
Golle, Jessika Schils, Trudie Borghans, Lex Rose, Norman
Developing Student Aptitudes as an Important Goal of Education
Developing Student Aptitudes as an Important Goal of Education Vol. 66 Núm. 2 Pág. 95-97 OTRO
2022 Gifted child quarterly
Lakin, Joni M. Wai, Jonathan
Intellectual Precocity
Intellectual Precocity Vol. 65 Núm. 1 Pág. 3-28 ARTICULO
2021 Gifted child quarterly
Lubinski, David Benbow, Camilla P.
After the International Mathematical Olympiad: The Educational/Career Decisions and the Development of Mathematical Talent of Former Australian Olympians
After the International Mathematical Olympiad: The Educational/Career Decisions and the Development of Mathematical Talent of Former Australian Olympians Vol. 65 Núm. 3 Pág. 235-261 ARTICULO
2021 Gifted child quarterly
Jung, Jae Yup Lee, Jihyun
Trends in Gender Disparities Among High-Achieving Students in Mathematics
Trends in Gender Disparities Among High-Achieving Students in Mathematics Vol. 65 Núm. 2 Pág. 167-184 ARTICULO
2021 Gifted child quarterly
Bahar, A. Kadir
Exploración de las decisiones académicas en estudiantes con alta capacidad
Exploración de las decisiones académicas en estudiantes con alta capacidad Vol. 50 Núm. 178 Pág. 1041-1060 ARTICULO
2020 Cadernos de Pesquisa
Gómez Arizaga, María Paz Navarro Ciudad, Marianela Beatriz Roa-Tampe, Karin Alejandra Conejeros Solar, María Leonor Martin, Annjeanette Rivera Lino, Barbara Valdivia Lefort, Marieta Castillo Hermosilla, Hernan
What boosts talent development? Examining predictors of academic growth in Secondary School among academically advanced youth across 21 years
What boosts talent development? Examining predictors of academic growth in Secondary School among academically advanced youth across 21 years Vol. 63 Núm. 4 Pág. 253-272 ARTICULO
2019 Gifted child quarterly
Wai, Jonathan Allen, Jeff
Innovación educativa con el uso de la gamificación y la robótica
Innovación educativa con el uso de la gamificación y la robótica Vol. 3 Núm. 1 Pág. 545-552 ARTICULO
2019 International Journal of Developmental and Educational Psychology
Serrano Díaz, Noemí Rioja del Río, C. Cabrera Noguera, E.
An evaluation (and vindication?) of Lewis Terman
An evaluation (and vindication?) of Lewis Terman Vol. 63 Núm. 1 Pág. 3-21 ARTICULO
2019 Gifted child quarterly
Warne, Russell T.
Educación stem para integrar conocimientos científicos en la asignatura “tecnología industrial” de bachillerato
Educación stem para integrar conocimientos científicos en la asignatura “tecnología industrial” de bachillerato Núm. 0 Pág. 5327-5336 COMUNICACION_CONGRESO
2017 Enseñanza de las ciencias
Ocaña Rebollo, Gabriel Romero Albaladejo, Isabel Gil Cuadra, Francisco
El videojuego como herramienta prosocial
El videojuego como herramienta prosocial Vol. 30 Núm. 89 Pág. 38-58
2017 Análisis Político
Sandoval Forero, Carlos Germán Triana Sánchez, Álvaro
Implantación de la nueva asignatura �Robótica� en Enseñanza Secundaria y Bachillerato
Implantación de la nueva asignatura �Robótica� en Enseñanza Secundaria y Bachillerato Núm. 87 Pág. 65-79 ARTICULO
2015 Investigación en la escuela
Ocaña Rebollo, Gabriel Romero Albaladejo, Isabel Gil Cuadra, Francisco Codina Sánchez, Antonio
Re-pensando las altas capacidades: una aproximación evolutiva
Re-pensando las altas capacidades: una aproximación evolutiva Núm. 368 Pág. 40-65 ARTICULO
2015 Revista de educación
Olszewski-Kubilius, Paula Subotnik, Rena F. Worrell, Frank C.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024